Aeolus Veteranen Donderdag

Welkom bij de 7 tegen 7 voetbal van de Aeolus Veteranen op de donderdagavond, waar gezelligheid en sportiviteit hand in hand gaan! Als Rooms Katholieke voetbalvereniging in Rotterdam zijn we er trots op een warme en gastvrije omgeving te bieden voor voetballiefhebbers van alle leeftijden. Gelegen op het terrein van Alexandria '66 in Rotterdam Alexander, zijn we de thuisbasis van een bruisende gemeenschap van veteranen die elkaar elke donderdagavond ontmoeten voor onderlinge wedstrijdjes.

Bij Aeolus Veteranen draait het niet alleen om het voetbal, maar ook om de camaraderie en vriendschap die we delen. Na de wedstrijdjes op het veld komen de heren vaak samen in onze kantine om te klaverjassen, een drankje te doen en simpelweg te genieten van elkaars gezelschap. Deze informele bijeenkomsten zijn net zo belangrijk voor ons als de sportieve activiteiten zelf.

Een van de kenmerken die onze club zo bijzonder maakt, is onze lage contributie. We vinden het belangrijk dat voetbal voor iedereen toegankelijk is, ongeacht financiële beperkingen. Daarom streven we ernaar om de kosten zo laag mogelijk te houden, zodat iedereen die wil deelnemen aan onze activiteiten dat ook kan doen.

Daarnaast moedigen we ook nieuwe initiatieven aan. Als je geïnteresseerd bent in het oprichten van je eigen team binnen onze club, staan we open voor nieuwe ideeën en helpen we je graag bij het realiseren van je plannen.

Dus, als je op zoek bent naar een gezellige en gastvrije omgeving om je voetbaldromen waar te maken en nieuwe vriendschappen te sluiten, nodigen we je van harte uit om je aan te sluiten bij Aeolus Veteranen op donderdagavond. Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie over lidmaatschap en hoe je betrokken kunt raken bij onze levendige voetbalgemeenschap. We kijken ernaar uit om je te verwelkomen en samen te genieten van het prachtige spel van voetbal!