Senioren Zaterdag

Welkom bij RKSV Aeolus, de thuisbasis van Senioren Zaterdagvoetbal in Rotterdam! Bij ons draait alles om plezier, competitie en gezelligheid. Met een lage contributie willen we voetbal voor iedereen toegankelijk maken. Momenteel hebben we drie Senioren elftallen op de zaterdag, elk met zijn eigen unieke dynamiek. Of je nu een ervaren speler bent of net begint, er is altijd een plek voor jou bij onze club.

Gelegen op het terrein van Alexandria '66 in Rotterdam Alexander, bieden we uitstekende faciliteiten en een warme, gastvrije sfeer. Maar het draait niet alleen om voetbal bij RKSV Aeolus; het gaat ook om vriendschappen smeden en deel uitmaken van een hechte gemeenschap.
Als je op zoek bent naar een nieuwe voetbaluitdaging of als je een eigen team wilt opstarten, ben je bij ons aan het juiste adres. We staan open voor nieuwe initiatieven en helpen je graag bij het realiseren van je voetbaldromen.

Dus, waar wacht je nog op? Sluit je vandaag nog aan bij onze club vol gezelligheid en maak deel uit van iets speciaals. Of je nu wilt deelnemen aan een van onze bestaande Senioren Zaterdagelftallen of je eigen team wilt opzetten, er is een plek voor jou bij RKSV Aeolus. Neem contact met ons op voor meer informatie over lidmaatschap, trainingstijden en hoe je betrokken kunt raken bij onze bruisende voetbalgemeenschap. We kijken ernaar uit om je te verwelkomen en samen te genieten van het prachtige spel van voetbal.