RKSV Aeolus

Veteranen Zondag

Welkom bij RKSV Aeolus, waar Veteranen Zondagvoetbal een belangrijke rol speelt in onze levendige gemeenschap in Rotterdam! Als Rooms Katholieke voetbalvereniging streven we ernaar om een warme en gastvrije omgeving te bieden voor voetballiefhebbers van alle leeftijden. Gelegen op het terrein van Alexandria '66 in Rotterdam Alexander, zijn we trots op onze twee Veteranen elftallen die elke zondag het beste van zichzelf geven op het veld.

Bij RKSV Aeolus draait het niet alleen om competitie, maar ook om camaraderie en gezelligheid. Naast de reguliere competitiewedstrijden op zondag, organiseren we ook onderlinge wedstrijdjes op donderdagavonden voor onze veteranen. Na afloop van deze wedstrijdjes is er alle gelegenheid om samen te komen in onze kantine. Of je nu wilt klaverjassen, een drankje wilt doen of gewoon wilt genieten van elkaars gezelschap, bij RKSV Aeolus is er altijd een warm welkom.

Een van de dingen die onze club zo bijzonder maakt, is onze lage contributie. We vinden het belangrijk dat voetbal voor iedereen toegankelijk is, ongeacht financiële beperkingen. Daarom streven we ernaar om de kosten zo laag mogelijk te houden, zodat iedereen die wil deelnemen aan onze activiteiten dat ook kan doen.

Bovendien moedigen we ook nieuwe initiatieven aan. Als je geïnteresseerd bent in het oprichten van je eigen team binnen onze club, staan ​​we open voor nieuwe ideeën en helpen we je graag bij het realiseren van je plannen.

Dus, als je op zoek bent naar een gezellige en gastvrije omgeving om je voetbaldromen waar te maken en nieuwe vriendschappen te sluiten, nodigen we je van harte uit om je aan te sluiten bij RKSV Aeolus. Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie over lidmaatschap en hoe je betrokken kunt raken bij onze bruisende voetbalgemeenschap. We kijken ernaar uit om je te verwelkomen en samen te genieten van het prachtige spel van Veteranen Zondagvoetbal!