René Erwich 7 tegen 7 Toernooi

19:15 Penalty Bokaal🏆

René Erwich Toernooi 7 tegen 7 toernooi Aeolus 2021 informatie

Beste voetballers,

Hier kort even de regels en de informatie rond het toernooi.

Regels:
Het toernooi en het avondeten kosten zijn 10 euro per persoon.
Voor het toernooi betaal je voor de inschrijving van het voetballen en avondeten ‘ ( Niet betalen is ook niet voetballen en eten)
Je kan sinds dit jaar dit bedrag ook bij ons pinnen.

De teams worden dit jaar weer gemixt door de wedstrijdsecretaris.
Dit om zoveel mogelijk gelijke teams te krijgen en elkaar beter te leren kennen bij Aeolus.
Helaas kunnen er alleen maar leden van Aeolus mee doen vanwege de corona maatregelen.
Spullen worden door je eigen team bij elkaar gehouden(tenues, ballen, etc.).
Kostbare spullen mee nemen , en niet achter laten in de kleedkamer. Wij stellen ons niet aansprakelijk voor diefstal.
Wij hopen dat er gebruik gemaakt kan worden van de kleedkamers. Probeer wel rekening met elkaar te houden.
Bij klachten graag thuis blijven!!!
Er wordt niet gescholden, gevloekt en gevochten. Het toernooi gaat natuurlijk om de gezelligheid.

Informatie:
De wedstrijden duren 30 minuten (15min helft) . De scheidsrechter geeft de uitslag door aan Vincent die de uitslagen bijhoudt. Neem voldoende drinken

Will Burgersbokaal:
Na het eten wordt voor degene die het willen de Will Burgers Penalty bokaal klaar gemaakt. Bij het maken van een penalty ga je door en wie mist ligt uit de race. De winnaar wint de Will Burgerstroffee.